Cyber_Folks (dawny linuxpl.com) – czy warto powierzyć mu swoje strony www? Wasze opinie i doświadczenia

Znalezienie dobrej firmy zajmującej się utrzymywanie serwerów www oraz oferowaniem pakietów hostingowych często sprawia spore problemy.

Wiele z tego typu miejsc nie zapewnia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, same pakiety mogą być mało atrakcyjne, a i nierzadko ceny nie wyglądają zbyt dobrze.

Profesjonaliści, którzy chcą tworzyć strony internetowe w celach zarobkowych, muszą jednak stawiać na maksymalnie wysokiej jakości serwery. Z tego powodu przyjrzymy się dzisiaj ofercie Cyber_Folks i sprawdzimy, czy jest ona godna uwagi.

Oferta przygotowana przez CyberFolks.pl

Na pierwszy rzut oka oferta przygotowana przez firmę wydaje się bardzo rozbudowana. Mamy tutaj między innymi:

  • szeroki wybór pakietów hostingowych, w tym dedykowanych dla biznesu i SEO;
  • nowoczesne serwery dedykowane;
  • serwery wirtualne VPS;
  • wydawanie certyfikatów SSL;
  • kreator stron internetowych;
  • rejestracja domen;
  • usługi pozycjonowania.

Dla wielu ogromną zaletą większości tych usług może być fakt, że do wyboru jest naprawdę wiele różnych pakietów. Różnią się one nie tylko parametrami, a więc wydajnością serwera oraz przestrzenią dyskową, ale także ceną, a więc w łatwy sposób można dopasować wszystko do własnych potrzeb.

Dodatkowo także w przypadku serwerów dedykowanych mamy już bardzo duże pole do popisu. W pewnej mierze parametry takiego serwera da się dopasować do własnych potrzeb płacąc tylko za to, co faktycznie jest nam potrzebne.

Ceny usług realizowanych przez Cyberfolks

Serwerownia to podstawa

Kwestia cen to już natomiast sprawa bardzo mocno indywidualna. Dla jednych ceny oferowane przez brand mogą wydawać się wysokie, a inni natomiast będą z nich bardzo zadowoleni.

Nie ulega wątpliwości jednak to, że najtańsze pakiety hostingowe dostaniemy już w cenie około 50zł rocznie, a za serwery dedykowane czy wirtualne zapłacimy mniej więcej tyle samo, choć już miesięcznie.

Rozstrzał samych cen jest jednak na tyle duży, że po prostu warto zajrzeć na stronę internetową firmy i dokładnie się z nimi zapoznać. Wszystkie pakiety zostały dość dobrze opisane, a dostęp do poszczególnych sekcji strony jest wręcz intuicyjny, przez co poszukiwanie usług nie jest wielkim problemem.

Jak działa support?

Certyfikat SSL? oczywiście

Dla każdej osoby decydującej się na skorzystanie z usług firm oferujących hosting oraz serwery, zawsze bardzo ważne jest to, aby obsługa klienta stała na wysokim poziomie.

Nierzadko problemy z serwerami wymagają szybkiej pomocy specjalistów i okazuje się, że w przypadku firmy nie powinno być z tym większych problemów.

Firma przede wszystkim przygotowała na swojej stronie bardzo rozbudowaną bazę z pytaniami oraz odpowiedziami, a do tego można skorzystać z wielu ciekawych filmów instruktażowych.

Jeśli jednak te materiały nie rozwiążą problemu, to można skorzystać z kilku opcji bezpośredniego kontaktu. Do wyboru mamy:

  • standardowy kontakt telefoniczny;
  • sprawna pomoc online;
  • możliwość skomunikowania się poprzez Gadu-Gadu;
  • livechat dostępny bezpośrednio z poziomu strony.

Opcji skontaktowania się z obsługą techniczną jest jak widać więc wiele i na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

Opinie?

Aby potwierdzić informacje dostępne na stronie CyberFolks, postanowiliśmy dokładnie przyjrzeć się temu, co na temat samej firmy sądzą osoby aktualnie korzystające z jej usług bądź takie, które kiedyś korzystały.

Opinie naszym zdaniem nie pozostawiają wątpliwości co do tego, że firma jest godna zaufania. Potwierdzają się nie tylko przystępne ceny, ale przede wszystkim wysoka jakość usług oraz rzadko pojawiające się awarie serwerów. Wielu użytkowników jest również zadowolonych z jakości obsługi klienta.

Czy warto zamówić?

Naturalnie to, czy warto skorzystać z takich usług jest kwestią mocno indywidualną. Warto zajrzeć na stronę marki i dokładnie zapoznać się z wszystkimi pakietami oraz opisem usług.

Dzięki tym informacjom łatwiej podjąć decyzję. Z naszej strony natomiast możemy polecić regularne zaglądanie na stronę, jeśli szukacie hostingów bądź serwerów w dobrych cenach. CyberFolks dość często organizuje bardzo ciekawe promocje.

Oferta specjalna dla naszych czytelników

W dniach 05.11.24 obowiązuje promocja specjalna na większość usług Cyber_Folks (cyber_GO!, cyber_FLY!, wp_IN!, wp_UP!, wp_GO!, wp_FLY!, ps_IN!, ps_UP!, ps_GO!, ps_FLY!):

korzystając z kodu 84475455 podczas składania zamówienia obniżycie całkowity koszt usługi o kilkadziesiąt zł. (w przypadku poniższej usługi jest to niecałe 30)

Cyberfolks_pl  – kod 84475455

Click to rate this post!
[Total: 76 Average: 3.1]

CyberFolks - opinie z forum:

  1. darekk pisze:

    I jak sie sprawuje? Ceny dobre a hosting?

    1. Mariusz pisze:

      Mam u nich hosting od, chyba, 10 lat, złego słowa nie powiem. A może powiem, po prostu działa.

    2. Anonim pisze:

      Firma godna polecenia.Kontakt z działem technicznym bardzo dobry,reakcja na pomoc gdy coś nie działa niemal natychmiastowa.Nic dodać więcej nie mogę,ale domenę utrzymuję od wielu lat i nie zawiodłem się na tej firmie.Mój początek był gdy firma była pod nazwą hekko.

  2. maciek pisze:

    a ja mam pytanie odnoscie serwerow VPS. Co o nich sadzicie? Polecacie? A moze kogos innego mi polecacie. Nie mam w tej kwestii doswiadczenia dlatego licze na Wasze sugestie;p

  3. chcecie wiecej pisze:

    sam hosting pod względem jakości usług i ceny według mnie stoi na dobrym poziomie, trochę się tylko zawiodłem na obsłudze klienta bo czasem ciężko się z nimi skontaktować, ale jak ktoś ma trochę oleju w glowie to wiele rzeczy zrobi sam.

    1. Wudu pisze:

      Stała mi z 200 na ponad 400 skoczyła

  4. golab pisze:

    W zasadzie nie jest taki zły ten hosting, za takie pieniądze według mnie ciężko szukać czegoś lepszego.

  5. Dobry na pierwsze strony, na jakieś średnie serwisy, przy dużym natężeniu ruchu wmoim przypadku zaczęło trochę to siadać i zmieniłem hosting, ale dobrze go wspominam i polecam.

  6. sroka pisze:

    całkiem przyjemny hosting, kilka stron na nim stawiałem i zawsze było ok.

  7. mion a pisze:

    jest tani to na pewno, obsludza pomocna, ale niestety troszkę małe limity obciążenia procesora mają, do średniego serwisu pewnie to starcza spokojnie

  8. kangur pisze:

    bardzo mnie zaciekawiły te informacje. Czy są tutaj może osoby mające doświadczenie z tą firmą? Poszukuję solidnych serwórów wirtualnych z wysokim uptime i do tego w niskiej cenie. Dajcie znać jak to wygląda u nich.

  9. el_greco pisze:

    mam takie pytanie związane z serwerami dedykowanymi. Na ile trzeba z nimi podpisywać umowę? Czy serwer wykupuje się niejako na miesiąc i później przedłuża każdego kolejnego miesiąca umowę?

  10. fotokate pisze:

    Hejka. Jak działa ten livechat bo coś nie bardzo potrafię z niego skorzystać…co próbuję tam wejść do wyrzuca mi jakiś błąd i nie wiem o co chodzi :/ Pomożecie???

  11. kunicki pisze:

    Jak najbardziej usługa godna polecenia. Najtańsze certyfikaty SSL, domeny też chyba najtańsze, mam też serwer vps u nich. Nie mogę nic zarzucić jeśli chodzi o jakość usługi, cena może nie najniższa na rynku ale jest ok. Łącze internetowe tak jak piszą: 1gb/s w obydwie strony. Największy plus to dla mnie pomoc techniczna. Za każdym razem problem rozwiązany w kilka minut przez live chat. Na minus to trochę mało informacji na stronie internetowej jak co się robi, np jak wykupiłem VPSa to chyba przez 2h (zanim się nie aktywował) nie było zadnego info że login i haslo przyjdzie e-mailem. I takich elementów gdzie trzeba się domyślić jest sporo. W sumie dam 8/10

    1. Dzisiaj 05.11.24 duża zniżka z kodem: 84475455 Kliknij tutaj

    2. Paweł B. pisze:

      Myślę, że ogólnie są super, w dużej części dzięki natychmiastowej, zawsze gotowej i niezwykle pomocnej obsłudze klienta, gotowej wyjaśnić nawet te kwestie, które nie zawsze do końca leżą w ich kompetencjach.”

  12. Robert pisze:

    Cyberfolks Jest Poniedziałek i na naszych kontach pocztowych w firmie nie ma żadnego emaila od piątku 14.12. Ludzie siedzą w pracy i patrzą się w sufit. Strona z logowaniem do panelu administracyjnego na vps nie wgrywa się a nasz strona www także nie działa. Ogólnie dno, problemy z wiadomościami to niekończąca się opowieść a to wszystko za ok 250 zł miesięcznie.

  13. Anna pisze:

    Jestem bardzo zadowolona z obslugi CyberFolks, szybka, sprawna i profesjonalna. Jestem od wielu, wielu lat klientem tej firmy i nie mam żadnych zastrzeżeń. Jesteście SUPER!

  14. Arek pisze:

    „Profesjonalna pomoc. Nie jesteś traktowany jak irytujący gość mimo swojej niewiedzy na niektóre tematy:) Polecam !!!”

  15. oceniam na 10 ponieważ jest zdecydowanie, szybko i konkretnie Dziękuje

  16. Patt pisze:

    Powiem krótko: Każdy hosting ma swoje wady i zalety. Ale cyber oceniam na 10. Wszystko na ten temat.

  17. Stefan pisze:

    Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

  18. www.kancelariabean.com pisze:

    Firma CyberFolks jest bardzo dobra, rzetelna, szybka obsługa i bardzo szybka pomoc w rozwiązaniu problemu o ile taki się pojawia. Usługi które prowadzą są na wysokim poziomie. Od szeregu lat współpracuję z Tą firma i jestem bardzo zadowolona. Uważam za najlepsza firmę w kraju.

  19. silvergrayling pisze:

    Że co? Znalazłem parę relacji użytkowników, że w Cyber potraktowano ich niepoważnie lub lekceważąco. To znaczy, że ja, jako jedyny albo jeden z bardzo nielicznych mam z nimi doświadczenia tylko i wyłącznie bardzo pozytywne? To ja mam taki nieziemski fart? Ja?! Wczoraj widziałem czarnego kota, który na mój widok splunął przez ramię. A poważniej: nigdy i nigdzie nie spotkałem zespołu ludzi z tak niebywałą empatią, zaangażowaniem i życzliwością (przez długi czas jeszcze w Hekko, teraz w Cyber). Ludzi operatywnych i do bólu kompetentnych, którzy potrafią zareagować baaardzo późnym wieczorem, kiedy pisze się maila mając pewność, że odpowiedzą rano – nie, odpowiedź jest bardzo często po paru minutach, z reguły z informacją, że problem jest już załatwiony, albo będzie załatwiony za chwilę.
    Można sobie (trochę) pokwękać na parametry techniczne hostingu – ale od Supportu uprzejmie proszę się odfikać. Mistrzostwo świata, 11 na 10.

  20. renata pisze:

    Zawsze uzyskuje pomoc techniczna w sprawach, w ktorych sobie nie radze.

    1. Agnieszka pisze:

      Potwierdzam i jestem bardzo zadowolona z obsługi

  21. Sylwia pisze:

    Otrzymałam w krótkim czasie odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie oraz pomoc w tym, z czym sobie nie potrafiłam sama poradzić. Także oceniam na 10.

  22. Genialny usługodawca, pomagają bardzo szybko ze wszystkimi problemami, które w moim przypadku biorą się z niewiedzy.

  23. Karol pisze:

    Szybko i chętnie pomagają , zawsze dostępni , miła obsługa…..

  24. A.nka pisze:

    Hosting w porządku, ale każdą fakturę wysyłają sobie z wyższą ceną bez notyfikacji. Jak się im zwróci uwagę, to dopiero się „wycofują” i coś tam pod noskiem „szuszczą”, że no, oni jak się zmieniali, to wysyłali w 1248 komunikacji, która zmieniała komunikację 685, była wzmianka, że mogą następować zmiany w cenach, po informacji (której oczywiście nie było).

    Więc jedno jest pewne. Każdą fakturę musicie prześwietlać 5 razy, bo „samo” się zwiększa i cyber_folks liczy cichaczem, że tych dodatkowych 5zł po prostu nie zauważycie.

  25. Janusz pisze:

    Jestem już kilka lat w tej firmie bardzo sobie chwalę jakosć i profesjonalizm oraz szacunek do klienta polecam na 102%

  26. Piotr pisze:

    Porada i wyjaśnienie tematu szybko, rzeczowo i na temat.

  27. Jarek pisze:

    Dzisiaj dostałem wiadomość do spamu, że mój pakiet jest nieopłacalny i już niedostępny oraz, że zmieniają go na inny o 60 zł brutto droższy. Tymczasem nowego pakietu również nie można zakupić na stronie.

  28. Piotrek pisze:

    Cena usług i jakość ich są na dobrym poziomie, jednak czasami coś się pojawia co utrudnia codzienną pracę. Mimo wszystko bardzo polecam.

  29. Ryszard pisze:

    Do Cyber Folks „trafiłem” z Linuxpl, z którego byłem b. zadowolony.
    Na początku w Cyber były organizowane liczne webinary poszerzające wiedzę, co sobie wielce ceniłem.
    Ok. pół roku temu poprosiłem support o drobną pomoc techniczną. Po trzech dniach otrzymałem mail z prośbą o ocenę pracy supportu – byłem wielce zdziwiony, bo nikt się ze mną nie kontaktował, a problem nadal występował. Zadzwoniłem do Cyber opisałem o jaką pomoc proszę i o wysłanym w tym celu mailu, na co dostałem odpowiedź, że żadnego maila nie dostali…
    Problem został rozwiązany od ręki po poinformowaniu supportu Cyber o otrzymaniu maila w celu ich oceny.
    W ten sposób „łyżka dziegciu psuje beczkę miodu”, o cenach usług też można by długo dyskutować, dlatego za parę dni żegnam się z Cyber.

  30. Andrzej pisze:

    Przez kilkuletni okres współpracy najpierw z Futurehost, teraz z Cyber Folks, nie miałem żadnych problemów technicznych. Teraz przydarzył mi się niewielki problem, który został dosyć szybko rozwiązany. No właśnie dosyć, to kluczowe słowo, a powinno być natychmiast. Cóż pomimo tego problem jednak rozwiązano i to jest najważniejsze. Ogólnie nie żałuję decyzji o tym, aby pozostać z Cyber Folks, pomimo kuszących propozycji konkurencji. Mam nadzieję nie zawieźć się na dalszej współpracy. Wystawiłem ocenę 9 na 10 możliwych tylko za czas oczekiwania na reakcję, który trwał ponad godzinę. Dziesiątka byłaby gdyby kontakt był błyskawiczny :)
    Pozdrawiam

  31. Anonim pisze:

    Dzisiaj trwały pracę techniczne od 22 do 4 rano. Przez to padła nasza strona, niestety nikt nie jest wstanie nam pomóc! Próby naprawy okazały się nie udane. Zostaliśmy sami z problemem. Jest niedziela, sklep od soboty 22.00 nie generuje sprzedaży. I co w takim wypadku można zrobić?

  32. cabradb pisze:

    Jeszcze się nie zdarzyło, żeby support cyber_folksa nie pomógł w rozwiązaniu problemu! Oby tak dalej. Wasz support jest jedyny w swoim rodzaju :)

  33. Jadwiga pisze:

    Mój informatyk nie narzekał, na pytanie w trakcie zamieszczania strony była natychmiastowa odpowiedz z wyjaśnieniem.

  34. Marcin pisze:

    Od niedzieli nie działa poprawnie sklep internetowy (przez co nie spływają zamówienia) oraz skrzynka mailowa. Przestały działać po planowanej przerwie technicznej. Jaka jest odpowiedź serwisu? „U nas wszystko działa”… Właśnie szukamy innego hostingu, bo nie ma szans na usunięcie awarii, a na podejście serwisu brak słów.

  35. Adam W. pisze:

    Bardzo fachowa pomoc przy instalowaniu certyfikatu SSL na serwerze domeny. Jedyny mankament to to, że nie poinformowano mnie przy kupnie certyfikatu, że nie odpali z automatu na domenie i subdomenie, tylko trzeba się będzie trochę napocić. Poza tym, duży plus to natychmiastowa reakcja na moje liczne zapytania i mozliwość zrzutu treści czatów na skrzynkę emailową. Polecam ten serwis.

  36. Błyskawiczne, rzeczowe odpowiedzi i duża cierpliwość w wyjaśnianiu.

  37. Przejęli futurehost.pl i dlatego tu trafiłem.
    1 – zrównali ceny wszystkich domen … w górę, … a tak technicznie to nie mam powodu do narzekań.

  38. forum pisze:

    … szczerze? stałego klienta olali, zmienili serwery, ustawienia, a jak się posypało, to winien oczywiście klient, bo nie nadąża za zmianami, zero odpowiedzialności za własne błędy

  39. artysta malarz pisze:

    „Jestem wieloletnim użytkownikiem cyber_ Foks i jestem bardzo zadowolona ze współpracy z tym serwerem. Doskonały kontakt z zarządem, zasze kiedy tego wymaga potrzeba. Pozdrawiam”

  40. Wojtek W pisze:

    Bardzo szybka i rzeczowa pomoc zarówno na poziomie chatu jak i przy kontakcie telefonicznym. Polecam ten serwis.

  41. Paweł pisze:

    Szczerze polecam, zgrana szybka ekipa, używam ich hostingu od prawie 20 lat, od czasów wczesnego linuxpl – nazwa się zmieniła ale gorzej na pewno nie jest. Można się łatwo skontaktować i poprosić o rozwiązanie niestandardowego problemu – nigdy nie spotkałem się z odmową.

  42. Jakub pisze:

    Witam, korzystam z hostingu od paru lat, nigdy nie miałem problemu, co dla mnie jest najważniejsze to : szybkość reakcji w razie awarii, co zdarza się bardzo rzadko, oraz ciągłość usługi oraz oczywiście niskie koszty . Infolinia jest najlepszą infolinią z wszystkich usług/firm z którymi współpracuję. Polecam

  43. cypis pisze:

    A ja korzystam z ich hostingu już od wielu lat.
    Wcześniej – hekko, teraz cyberfolks.

    Na początku nie mogłem się odnaleźć w nowych panelach obsługowych, cóż – jak większość nie lubię zmian.
    :)

    Teraz jest ok.

    Ogólnie rozsądna cenowo oferta hostingowa.
    Każdy, nawet początkujący, znajdzie coś dla siebie.

    Co ważne – po zmianie brandu poprawiła się komunikacja z BOK.
    Teraz właściwie reagują od ręki.
    Wcześniej – bywało różnie.
    Wykazują się dość dużą dozą cierpliwości dla laików.

    Generalnie – można polecić.
    Ja zmieniać hostingu nie zamierzam …

  44. Kasia pisze:

    Ostatnio potrzebna była mi pomoc. Otrzymałam ją „od ręki”. Cieszę się bardzo i spokojnie mogę polecić firmę innym.

  45. A.K. pisze:

    Wyjątkowo nie polecam. Co chwile nie działa serwer VPS, problemy z dostarczaniem maili… Myślałam zmienić hosting, ale dałam się namówić, bo „to co było dostępne w linuxpl było przestarzałe, a nie zmieniła Pani serweru na jedne z naszych nowych mocniejszych, lepszych”. Taaa… jest minimalnie szybciej, ale ilość awarii wzrosła do takiego poziomu, że jak raz w tygodniu nie będziemy musieli do nich pisać, że bład serwera, proxy i chusteczka wie czego jeszcze to muszę zanotować taki tydzień do kalendarza.

    Tak, biuro obsługi jest dobre, chociaż jak ewidentnie pojawia się błąd (zmiana serwera w obrębie firmy – wcześniej maile działały, a teraz nagle nie) to „podobno” nie ich wina, ok, niech będzie, ale serio, wybierając hosting wolę żeby strona działała i ostaczenie wolę żeby czekać na odpowiedź dzień, ale żeby strona padła „raz na ruski rok”, niż problemy ciągłego psucia się kilka razy w tygodniu (co pewnie daje dobre kilka godzin miesięcznie niedziałającej strony.

    Także chcecie dobrą obsługę klienta w pakiecie z ciągłym kontaktem z firmą- polecam, jeśli jednak zależy Wam na tym, że przede wszytskim strona działała, to szukajcie gdzie indziej.

  46. Franciszek pisze:

    łatwy kontakt, doskonałej jakości usługi

  47. Anonim pisze:

    Otrzymałem korespondencję z instrukcjami co powinienem sprawdzić w swoim sprzęcie, ale problem przestał istnieć. Albo zrobili Państwo coś co rozwiązało problem z moją pocztą, albo jak zwykle bywa w czasie awarii – jak przychodzi fachowiec to działa jak należy. Pozdrawiam, dziękuję, Leszek

  48. Seweryn pisze:

    U mnie wszystko grało jak trzeba. Dobra robota. Uszanowanie.

  49. Adam fido pisze:

    A ja uzywam i.jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim. Nigdy nie mialem problemu z kontaktem z obsluga

  50. Anita pisze:

    Szybka i profesjonalna pomoc techniczna. Polecam serdecznie :)

  51. Noithan pisze:

    Używam od 4 lat i jestem zadowolony. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Na tle innych hostingów dzielonych do prowadzenia średnio obciążonych serwisów bardzo dobry.

  52. Maciej Sz. pisze:

    Od kilku kat korzystam z usług hostingowych firmy. Nigdy nie było problemów z obsługa i rozwiązywaniem problemów. Jeśli chodzi o zestawienie czynnika jakości i ceny to uważam że plasuje się bardzo dobrze. Osobiście jestem bardzo zadowolony.. ostatni sam przenosiłem wordpress’a i popełniłem 2 błędy, które szybko yzostaly wychwycone i poprawione.. tak wiec nic dodać nic ująć.. na hostingu mam postawionych 9 stron i wszystkie hulają bez problemu 😀

  53. Wiola pisze:

    Jestem klientką Cyber Folks chyba od ich początków, kiedy było 4 chłopaków w kanciapie i czasami się coś sypało. To już tyle lat…
    Nie zamieniłabym tej firmy na żadną inną, choć nie powiem, wędrowałam, jak się wkurzyłam, bo byłam niecierpliwa, albo po kłótni w domu, to na hostingu się skupiało, a więc poszłam potestować do innyc firm, znanych, nie ma sensu wymieniać, a jednak nigdy nie opuściłam tej jednej.

    Uważam, że mają najlepszy serwis i jeśli dzieje się nie tak, jak ja chcę, to zawsze jest to mój problem z wściekłością, nastawieniem lub oczekiwaniem cudów, albo głupią postawą roszczeniową. Wiem, bo jestem upierdliwym klientem do bólu.

  54. cyber_folks helpdesk – niezwykle pomocny, uprzejmy i profesjonalny! Uzyskałam wsparcie we wszystkich nurtujących mnie kwestiach. Prostym językiem wyjaśniono mi meandry IT, które są dla mnie jakąś czarną magią. Jeśli będę kolejny raz potrzebowała pomocy, bez wahania zgłoszę się właśnie tu. Wielkie dzięki :) Pozdrawiam!

  55. Irek pisze:

    Oceniam wysoko, bo oprócz szybkości reakcji na zapytania i sprawnego rozwiązywania różnych kwestii technicznych, otrzymuję jasne instrukcje, które pozwalają mi też pogłębiać moją własną wiedzę na tematy IT i związane z hostingiem stron www. Jeszcze kilka lat temu byłem laikiem w tych tematach, a dzisiaj wydaje mi się, że sporo wiem i cały czas dowiaduję się czegoś nowego. To fajne!

  56. Mam u nich hosting od 2016 roku, jak nazywali się linuxpl, jak dla mnie w porządku, ale u mnie jest to typowo strona wizytówka firmy + poczta. Awarii dla mnie prawie brak, a jak coś się działo, to bardzo szybko odpowiadali. Ogólnie polecam.

  57. Beata S pisze:

    Świetna firma, ceny dobre, obsługa rewelacyjna. Kontaktowałam się z nimi tylko 2 razy od początku podpisania Umowy z nimi, a było to chyba już 5 lub 6 lat temu. Polecam

  58. Tadeusz pisze:

    Jestem początkującym użytkownikiem i miałem trochę trudności z obsługą paneli i bazy danych. Rozmawiałem czterokrotnie z p.Rafałem, p.Joanną, p.Katarzyną i p.Magdaleną. Za każdym razem otrzymywałem merytoryczne i wyczerpujące porady łącznie ze screenami jak coś wykonać z zaproszeniem do dalszych pytań w razie trudności. Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam. Tadeusz

  59. Odpowiadająca potrzebom firmy oferta

  60. Piotr pisze:

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z serwisu. Nigdy nie mieliśmy żadnych problemów technicznych. Firma jest godna polecenia.

  61. Zdzisław pisze:

    Szybka reakcja na moją informację. Niezawodność. Bardzo dobrze firma się spisuje. Tak trzymać.

  62. Tomasz P. pisze:

    Cena, fachowość podczas pomocy, szybkość kontaktu, szybkie przywracanie kopii, intuicyjność panelów, ciągłość usług. Sprawdziłem do tej pory około 5-6 różnych hostingów i na chwilę obecną ten jest najlepszy.

  63. dorota pisze:

    Korzystamy z tego serweru od dawna, zero problemów, otrzymałam w ostatnim czasie natychmiastową pomoc, bez zbędnych pytań, i to mi się podoba :) zdecydowanie polecam i dziękuję za wsparcie…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *