Freshmail – czy warto skorzystać z narzędzia do e-mail marketingu? Wasze opinie

Ciężko wyobrazić sobie dzisiaj stworzenie skutecznej kampanii reklamowej bez wykorzystania potęgi wiadomości e-mail oraz SMS. Niestety łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić.

W dobie ogromnej konkurencji na rynku firma musi przede wszystkim wyróżniać się na tle innych. Zwykłe wiadomości promocyjne praktycznie nigdy nie przynoszą zamierzonych efektów. Koszty źle zaprojektowanych kampanii reklamowych są wyższe, niż zyski, a i dodatkowo taka promocja nie wpływa dobrze na wizerunek biznesu.

Co w takim razie zrobić? Najlepiej postawić na pomoc specjalistów, za których uważa się firma Freshmail. Co znajduje się w ofercie, jakie korzyści może czerpać przedsiębiorca oraz co wyróżnia te usługi? Na te pytania odpowiemy w dalszej części.

Co to jest? Krótka historia

Marka Freshmail istnieje na rynku już od dłuższego czasu – dokładniej od roku 2008. Jak można dowiedzieć się ze strony, od samego początku istnienia stawiała na dynamiczny rozwój, który trwa nieustannie po dziś dzień. Przez wiele lat swojej działalności zdążyła ona zdobyć duże doświadczenie, współpracując z wieloma znanymi wszystkim markami.

Misją firmy, jak można dowiedzieć się z oficjalnego przekazu, było przede wszystkim budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedsiębiorcą, a jego klientami. Freshmail stara się tworzyć rozwiązania przyjazne użytkownikom, dobrze wyglądające, które przynoszą wymierne efekty.

Oczywiście firma skupia się wyłącznie na szeroko zakrojonym mailingu oraz na komunikacji poprzez SMS-y. Warto wspomnieć jeszcze o tym, że oferta przygotowywana jest także pod kątem prostoty korzystania z niej. Marka stara się projektować i budować intuicyjne w obsłudze narzędzia. Jak gwarantuje, z ich wykorzystaniem każdy może stworzyć atrakcyjną, przynoszącą duże zyski kampanię.

Czym się wyróżnia? Zalety platformy

Naszym zdaniem, jedną z największych zalet tej platformy jest to, że można ją wypróbować zupełnie za darmo. Każda osoba może po prostu zagłębić się w cały wachlarz usług i na własnej skórze przekonać się o tym, czy spełniają one jej oczekiwania.

Ważną zaletą jest także to, że Freshmail udostępnia precyzyjne i rozbudowane narzędzie do śledzenia efektów reklamy. Częstym problemem przedsiębiorców jest to, że nie do końca wiedzą oni, czy prowadzone kampanie są efektywne.

Prowadzi to do ponoszenia coraz wyższych kosztów na reklamę. Część z akcji promocyjnych może okazać się nieskuteczna i najlepiej po prostu z nich zrezygnować. Inne przyciągają mnóstwo Klientów i to na nich powinno się skupiać przede wszystkim.

Ofertę wyróżnia także elastyczność. Dostępne dla klientów narzędzia można integrować z wieloma popularnymi platformami do tworzenia stron. To między innymi WordPress czy słynny PrestaShop [1], chętnie wykorzystywany w branży e-commerce.

Jak zapewnia firma, narzędzia zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł bez problemu obsługiwać je we własnym zakresie. Z całą pewnością jest to kolejny element, który mocno wyróżnia tę ofertę na rynku. Kampanię reklamową można zaprojektować samodzielnie. Specjalne narzędzia prowadzą przedsiębiorcę krok po kroku do stworzenia atrakcyjnej wizualnie i ciekawej promocji.

Cennik

Osoby zainteresowane skorzystaniem z tej oferty staną przed wyborem jednej z dwóch opcji abonamentowych.

Pierwsza z nich to oferta „bez limitu”. Firma dedykuje ją przede wszystkim tym przedsiębiorcom, którzy bardzo często rozsyłają mailing lub wiadomości SMS. W tym przypadku nie ma bowiem limitu wysłanych wiadomości.

Limitowana jest wielkość bazy danych klientów. Im więcej klientów w bazie, tym wyższa jest opłata, a do wyboru jest kilka różnych pakietów. Najtańszy kosztuje 50 zł miesięcznie i obejmuje maksymalnie 1000 odbiorców miesięcznie.

Najdroższy natomiast to wydatek 1400 zł miesięcznie, ale baza może liczyć nawet 100 000 odbiorców. Oczywiście pomiędzy tymi pakietami jest także kilka innych do wyboru.

Druga opcja to „Płać za wysłanie” i zasada działania jest odwrotna do opisanej wcześniej. Dedykowane jest to firmom rzadziej wysyłającym wiadomości. Nie ma tutaj limitów związanych z wielkością bazy danych.

Limitowana jest po prostu ilość wiadomości miesięcznie. Ponownie jest do wyboru kilka różnych pakietów, z których najtańszy to wydatek 399 zł za maksymalnie 10 000 wiadomości. W opcji najdroższej limit wynosi 1 milion wiadomości miesięcznie, a cena to 8999 zł.

Integracje

Jedną z ważniejszych zalet tej oferty jest na pewno rozbudowana integracja z różnymi popularnymi aplikacjami oraz platformami. Jak zapewnia firma, integracja jest w pełni dopracowana i nie powinna sprawiać wiele problemów. Do wtyczek, którymi użytkownicy mogą być za interesowany najbardziej, należy zaliczyć:

  • Magento 2.X,
  • Magento,
  • PrestaShop,
  • WordPress [1],
  • Shoper,
  • Sky-Shop,
  • WooCommerce [1],
  • Joomla! [1]

Wtyczek jest oczywiście dużo więcej i z ich możliwościami można dokładnie zapoznać się na stronie firmy.

Opinie

Marka Freshmail cieszy się naprawdę dobrą opinią na rynku i w swojej karierze zdobyła już kilka istotnych nagród. Doskonałym potwierdzeniem profesjonalnego podejścia jest jednak współpraca z wieloma znanymi firmami. Zalicza się do nich między innymi: Multikino, Lotos, Skoda, Onet, PWN, Orange, Winiary czy Wawel.

Potwierdzają to wszystko pozytywne komentarze. Oferta chwalona jest za elastyczność, ale przede wszystkim za skuteczność działania. Kampanie mailingowe stworzone z pomocą dostępnych narzędzi mają być efektywne i pozwalać na optymalizację kosztów.

Czy warto skorzystać z narzędzia?

Nie wiemy, czy warto skorzystać dokładnie z tej oferty, ale na pewno warto w ogóle zainteresować się wsparciem profesjonalistów. Stworzenie dobrej kampanii reklamowej wymaga doświadczenia. Bez niego marketing może być nieskuteczny, narażając tylko niepotrzebnie na bardzo wysokie koszty.

Pamiętajcie, że narzędzia przygotowane przez Freshmail można przetestować zupełnie za darmo, bez zobowiązań i to w pełnym ich wydaniu.

Click to rate this post!
[Total: 9 Average: 2.3]

Freshmail - opinie z forum:

  1. arci pisze:

    Witam wszystkich. Czy ktoś tutaj korzysta może z usług freshmail? Ja wiem ze to jest dosyć popularna firma i w necie nie brakuje opinii na ich temat, ale powiedzcie jak wam się to podoba. Co o tym myślicie i czy warto kupować dostep do tego maila jak się ma taką średnią firmę?

    1. miodekl pisze:

      Wiesz, według mnie wielkość firmy nie ma tutaj większego znaczenia, ważne jest to ile maili waysylsz dziennie i jak bardzo zależy ci na bezproblemowym działaniu. Z darmonywi serwerami poczty to roznie jest bo wiadomo, często zrywa polaczenie i takie tam. Tutaj korzystam już dwa lata i nigdy nie było problemów, wiec ja mogę polecić.

      1. patryk pisze:

        Wedlug mnie to się tym bardziej oplaca im wiecejh maili marketingowych wysylasz. Przy niewielkiej ilości cena może ci się chyba wydac mało atrakcyjna, ale jak się dużo wysyla to cena robi się sympatyczna, tak mnie się wydaje.

        1. arek pisze:

          Dla mnie największy plus za te narzędzia bo faktycznie fajnie się z nimi pracuje. Są łatwe w obsłudze i można jest dobrze dopasować do siebie. Gozej jeśli chodzi o kontakt z ta firma bo ciężko im zadac jakies pytania, ale jak już się uda dodzwonić to udzielają dobrych odpowiedzi.

          1. rafal pisze:

            Ten kontakt to mysle, ze wynika z tego ze po prostu maja dużo klientów i wiele telefonów. Ale powiedzcie mi co sądzicie o tym czy lepiej wybrać taką ofertę bez limitu u nich czy jednak we freshmail lepsza jest ta na ilość wiadomości? Co się bardziej opłaca bo w komentarzach ciężko znaleźć odpowiedz na ten temat?

  2. lech pisze:

    Ten kontakt to mysle, ze wynika z tego ze po prostu maja dużo klientów i wiele telefonów. Ale powiedzcie mi co sądzicie o tym czy lepiej wybrać taką ofertę bez limitu u nich czy jednak we freshmail lepsza jest ta na ilość wiadomości? Co się bardziej opłaca bo w komentarzach ciężko znaleźć odpowiedz na ten temat?

      1. fresh pisze:

        Dokladnie to jest katastrofa…..wysylaja mi maila ze nie mogli dostarczyc bo skrzynka byla pelna!!!! No ludzie mnie onet ostrzegal w 2001 roku ze moja skrzynka 2 Mb jest przepelniona.

  3. To raczej zależy od tego jak korzystasz z maila. Mnie się bardziej oplaca ta oferta bez limitu na wiadomości, ale tam jest limit na odbiorców i to taki średnio dobry dla wielu. Przemysl i tyle.

  4. grabowsk pisze:

    Wedlug mnie lepsza jest oferta z limitem wiadomości, miesięcznie jest tego dużo i jak weźmiesz dobry pakiet to ciężko to wykorzystać, ale oczywiście jak wyżej ktoś napisał, musisz sam przemyslec co bardziej ci się opłaca bo to zależy od potrzeb i tyle.

  5. Jak czytam te komentarze na różnych stronach to wydaje mi się, ze tojakieś oszustwo jest…Tyle kasy za maila brać? Dziwne

  6. olkk pisze:

    Widocznie nie wiesz co to marketing, do marketingu zwykłe darmowe konto często nie wytstarecza…według mnie to nie jest oszustwo, sam korzystam i jestem zadowolony w sumie.

  7. Piotr pisze:

    Ciągłe awarie, support kompletnie nie ogarnia nic, jedynie ktoś z działu dostarczalnosci wiedział jak mi pomóc, ale to po 10 telefonach dopiero. Aplikacja jedynie ok, ale cała reszta to tak średnio.

  8. Ziker pisze:

    Kreacja landing pag’ow to jakaś porażka, nie polecam.

  9. zadowolony klient pisze:

    Dramat.
    W ciągu ostatnich miesięcy zmienili regulamin kilkukrotnie. Podsyłają setki stron do akceptacji po czym wystawiają 2x wyższe faktury i straszą windykacją.
    Nigdy więcej.

  10. john pisze:

    Niejasne zasady, naciąganie, automatyczne włączanie jakiś dziwnych pakietów, zmiany regulaminu i podsyłanie do akceptacji bez wylistowanych zmian itp.

  11. Tomasz pisze:

    Włączają automatyczne subskrypcje mimo, że nie korzysta się z usługi (których nie da się w prosty sposób anulować). Wysyłają faktury do zapłaty, wezwania. Straszą, są przy tym łagodnie mówiąc niemili. Nikomu nie polecam. Współpracowaliśmy z nimi kilka lat, zmiany jakie zaszły dyskwalifikują tą firmę! Przestrzegam!!

  12. Olka pisze:

    Nie polecam. Nastawieni na zysk i ceny bardzo mocno wzrosły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *