Cyber_Folks (dawny linuxpl.com) – czy warto powierzyć mu swoje strony www? Wasze opinie i doświadczenia

[Głosów: 41   Average: 4/5]

Znalezienie dobrej firmy zajmującej się utrzymywanie serwerów www oraz oferowaniem pakietów hostingowych często sprawia spore problemy.

Wiele z tego typu miejsc nie zapewnia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, same pakiety mogą być mało atrakcyjne, a i nierzadko ceny nie wyglądają zbyt dobrze.

Profesjonaliści, którzy chcą tworzyć strony internetowe w celach zarobkowych, muszą jednak stawiać na maksymalnie wysokiej jakości serwery. Z tego powodu przyjrzymy się dzisiaj ofercie Cyber_Folks i sprawdzimy, czy jest ona godna uwagi.

Oferta przygotowana przez CyberFolks.pl

Na pierwszy rzut oka oferta przygotowana przez firmę wydaje się bardzo rozbudowana. Mamy tutaj między innymi:

  • szeroki wybór pakietów hostingowych, w tym dedykowanych dla biznesu i SEO;
  • nowoczesne serwery dedykowane;
  • serwery wirtualne VPS;
  • wydawanie certyfikatów SSL;
  • kreator stron internetowych;
  • rejestracja domen;
  • usługi pozycjonowania.

Dla wielu ogromną zaletą większości tych usług może być fakt, że do wyboru jest naprawdę wiele różnych pakietów. Różnią się one nie tylko parametrami, a więc wydajnością serwera oraz przestrzenią dyskową, ale także ceną, a więc w łatwy sposób można dopasować wszystko do własnych potrzeb.

Dodatkowo także w przypadku serwerów dedykowanych mamy już bardzo duże pole do popisu. W pewnej mierze parametry takiego serwera da się dopasować do własnych potrzeb płacąc tylko za to, co faktycznie jest nam potrzebne.

Ceny usług realizowanych przez Cyberfolks

Serwerownia to podstawa

Kwestia cen to już natomiast sprawa bardzo mocno indywidualna. Dla jednych ceny oferowane przez brand mogą wydawać się wysokie, a inni natomiast będą z nich bardzo zadowoleni.

Nie ulega wątpliwości jednak to, że najtańsze pakiety hostingowe dostaniemy już w cenie około 50zł rocznie, a za serwery dedykowane czy wirtualne zapłacimy mniej więcej tyle samo, choć już miesięcznie.

Rozstrzał samych cen jest jednak na tyle duży, że po prostu warto zajrzeć na stronę internetową firmy i dokładnie się z nimi zapoznać. Wszystkie pakiety zostały dość dobrze opisane, a dostęp do poszczególnych sekcji strony jest wręcz intuicyjny, przez co poszukiwanie usług nie jest wielkim problemem.

Jak działa support?

Certyfikat SSL? oczywiście

Dla każdej osoby decydującej się na skorzystanie z usług firm oferujących hosting oraz serwery, zawsze bardzo ważne jest to, aby obsługa klienta stała na wysokim poziomie.

Nierzadko problemy z serwerami wymagają szybkiej pomocy specjalistów i okazuje się, że w przypadku firmy nie powinno być z tym większych problemów.

Firma przede wszystkim przygotowała na swojej stronie bardzo rozbudowaną bazę z pytaniami oraz odpowiedziami, a do tego można skorzystać z wielu ciekawych filmów instruktażowych.

Jeśli jednak te materiały nie rozwiążą problemu, to można skorzystać z kilku opcji bezpośredniego kontaktu. Do wyboru mamy:

  • standardowy kontakt telefoniczny;
  • sprawna pomoc online;
  • możliwość skomunikowania się poprzez Gadu-Gadu;
  • livechat dostępny bezpośrednio z poziomu strony.

Opcji skontaktowania się z obsługą techniczną jest jak widać więc wiele i na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

Opinie?

Aby potwierdzić informacje dostępne na stronie CyberFolks, postanowiliśmy dokładnie przyjrzeć się temu, co na temat samej firmy sądzą osoby aktualnie korzystające z jej usług bądź takie, które kiedyś korzystały.

Opinie naszym zdaniem nie pozostawiają wątpliwości co do tego, że firma jest godna zaufania. Potwierdzają się nie tylko przystępne ceny, ale przede wszystkim wysoka jakość usług oraz rzadko pojawiające się awarie serwerów. Wielu użytkowników jest również zadowolonych z jakości obsługi klienta.

Czy warto zamówić?

Naturalnie to, czy warto skorzystać z takich usług jest kwestią mocno indywidualną. Warto zajrzeć na stronę marki i dokładnie zapoznać się z wszystkimi pakietami oraz opisem usług.

Dzięki tym informacjom łatwiej podjąć decyzję. Z naszej strony natomiast możemy polecić regularne zaglądanie na stronę, jeśli szukacie hostingów bądź serwerów w dobrych cenach. CyberFolks dość często organizuje bardzo ciekawe promocje.

Oferta specjalna dla naszych czytelników

W dniach 02.03.21 obowiązuje promocja specjalna na większość usług Cyber_Folks (cyber_GO!, cyber_FLY!, wp_IN!, wp_UP!, wp_GO!, wp_FLY!, ps_IN!, ps_UP!, ps_GO!, ps_FLY!):

korzystając z kodu 84475455 podczas składania zamówienia obniżycie całkowity koszt usługi o kilkadziesiąt zł. (w przypadku poniższej usługi jest to niecałe 30)

Cyberfolks_pl  – kod 84475455

CyberFolks - opinie z forum:

  1. a ja mam pytanie odnoscie serwerow VPS. Co o nich sadzicie? Polecacie? A moze kogos innego mi polecacie. Nie mam w tej kwestii doswiadczenia dlatego licze na Wasze sugestie;p

    Odpowiedz
  2. sam hosting pod względem jakości usług i ceny według mnie stoi na dobrym poziomie, trochę się tylko zawiodłem na obsłudze klienta bo czasem ciężko się z nimi skontaktować, ale jak ktoś ma trochę oleju w glowie to wiele rzeczy zrobi sam.

    Odpowiedz
  3. Dobry na pierwsze strony, na jakieś średnie serwisy, przy dużym natężeniu ruchu wmoim przypadku zaczęło trochę to siadać i zmieniłem hosting, ale dobrze go wspominam i polecam.

    Odpowiedz
  4. jest tani to na pewno, obsludza pomocna, ale niestety troszkę małe limity obciążenia procesora mają, do średniego serwisu pewnie to starcza spokojnie

    Odpowiedz
  5. bardzo mnie zaciekawiły te informacje. Czy są tutaj może osoby mające doświadczenie z tą firmą? Poszukuję solidnych serwórów wirtualnych z wysokim uptime i do tego w niskiej cenie. Dajcie znać jak to wygląda u nich.

    Odpowiedz
  6. mam takie pytanie związane z serwerami dedykowanymi. Na ile trzeba z nimi podpisywać umowę? Czy serwer wykupuje się niejako na miesiąc i później przedłuża każdego kolejnego miesiąca umowę?

    Odpowiedz
  7. Hejka. Jak działa ten livechat bo coś nie bardzo potrafię z niego skorzystać…co próbuję tam wejść do wyrzuca mi jakiś błąd i nie wiem o co chodzi :/ Pomożecie???

    Odpowiedz
  8. Jak najbardziej usługa godna polecenia. Najtańsze certyfikaty SSL, domeny też chyba najtańsze, mam też serwer vps u nich. Nie mogę nic zarzucić jeśli chodzi o jakość usługi, cena może nie najniższa na rynku ale jest ok. Łącze internetowe tak jak piszą: 1gb/s w obydwie strony. Największy plus to dla mnie pomoc techniczna. Za każdym razem problem rozwiązany w kilka minut przez live chat. Na minus to trochę mało informacji na stronie internetowej jak co się robi, np jak wykupiłem VPSa to chyba przez 2h (zanim się nie aktywował) nie było zadnego info że login i haslo przyjdzie e-mailem. I takich elementów gdzie trzeba się domyślić jest sporo. W sumie dam 8/10

    Odpowiedz
  9. Dzisiaj 02.03.21 duża zniżka z kodem: 84475455 Kliknij tutaj

  10. Cyberfolks Jest Poniedziałek i na naszych kontach pocztowych w firmie nie ma żadnego emaila od piątku 14.12. Ludzie siedzą w pracy i patrzą się w sufit. Strona z logowaniem do panelu administracyjnego na vps nie wgrywa się a nasz strona www także nie działa. Ogólnie dno, problemy z wiadomościami to niekończąca się opowieść a to wszystko za ok 250 zł miesięcznie.

    Odpowiedz
  11. Jestem bardzo zadowolona z obslugi CyberFolks, szybka, sprawna i profesjonalna. Jestem od wielu, wielu lat klientem tej firmy i nie mam żadnych zastrzeżeń. Jesteście SUPER!

    Odpowiedz
  12. “Profesjonalna pomoc. Nie jesteś traktowany jak irytujący gość mimo swojej niewiedzy na niektóre tematy:) Polecam !!!”

    Odpowiedz
  13. Firma CyberFolks jest bardzo dobra, rzetelna, szybka obsługa i bardzo szybka pomoc w rozwiązaniu problemu o ile taki się pojawia. Usługi które prowadzą są na wysokim poziomie. Od szeregu lat współpracuję z Tą firma i jestem bardzo zadowolona. Uważam za najlepsza firmę w kraju.

    Odpowiedz
  14. Że co? Znalazłem parę relacji użytkowników, że w Cyber potraktowano ich niepoważnie lub lekceważąco. To znaczy, że ja, jako jedyny albo jeden z bardzo nielicznych mam z nimi doświadczenia tylko i wyłącznie bardzo pozytywne? To ja mam taki nieziemski fart? Ja?! Wczoraj widziałem czarnego kota, który na mój widok splunął przez ramię. A poważniej: nigdy i nigdzie nie spotkałem zespołu ludzi z tak niebywałą empatią, zaangażowaniem i życzliwością (przez długi czas jeszcze w Hekko, teraz w Cyber). Ludzi operatywnych i do bólu kompetentnych, którzy potrafią zareagować baaardzo późnym wieczorem, kiedy pisze się maila mając pewność, że odpowiedzą rano – nie, odpowiedź jest bardzo często po paru minutach, z reguły z informacją, że problem jest już załatwiony, albo będzie załatwiony za chwilę.
    Można sobie (trochę) pokwękać na parametry techniczne hostingu – ale od Supportu uprzejmie proszę się odfikać. Mistrzostwo świata, 11 na 10.

    Odpowiedz
  15. Otrzymałam w krótkim czasie odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie oraz pomoc w tym, z czym sobie nie potrafiłam sama poradzić. Także oceniam na 10.

    Odpowiedz
  16. Hosting w porządku, ale każdą fakturę wysyłają sobie z wyższą ceną bez notyfikacji. Jak się im zwróci uwagę, to dopiero się “wycofują” i coś tam pod noskiem “szuszczą”, że no, oni jak się zmieniali, to wysyłali w 1248 komunikacji, która zmieniała komunikację 685, była wzmianka, że mogą następować zmiany w cenach, po informacji (której oczywiście nie było).

    Więc jedno jest pewne. Każdą fakturę musicie prześwietlać 5 razy, bo “samo” się zwiększa i cyber_folks liczy cichaczem, że tych dodatkowych 5zł po prostu nie zauważycie.

    Odpowiedz
  17. Dzisiaj dostałem wiadomość do spamu, że mój pakiet jest nieopłacalny i już niedostępny oraz, że zmieniają go na inny o 60 zł brutto droższy. Tymczasem nowego pakietu również nie można zakupić na stronie.

    Odpowiedz
  18. Cena usług i jakość ich są na dobrym poziomie, jednak czasami coś się pojawia co utrudnia codzienną pracę. Mimo wszystko bardzo polecam.

    Odpowiedz
  19. Do Cyber Folks “trafiłem” z Linuxpl, z którego byłem b. zadowolony.
    Na początku w Cyber były organizowane liczne webinary poszerzające wiedzę, co sobie wielce ceniłem.
    Ok. pół roku temu poprosiłem support o drobną pomoc techniczną. Po trzech dniach otrzymałem mail z prośbą o ocenę pracy supportu – byłem wielce zdziwiony, bo nikt się ze mną nie kontaktował, a problem nadal występował. Zadzwoniłem do Cyber opisałem o jaką pomoc proszę i o wysłanym w tym celu mailu, na co dostałem odpowiedź, że żadnego maila nie dostali…
    Problem został rozwiązany od ręki po poinformowaniu supportu Cyber o otrzymaniu maila w celu ich oceny.
    W ten sposób “łyżka dziegciu psuje beczkę miodu”, o cenach usług też można by długo dyskutować, dlatego za parę dni żegnam się z Cyber.

    Odpowiedz
  20. Przez kilkuletni okres współpracy najpierw z Futurehost, teraz z Cyber Folks, nie miałem żadnych problemów technicznych. Teraz przydarzył mi się niewielki problem, który został dosyć szybko rozwiązany. No właśnie dosyć, to kluczowe słowo, a powinno być natychmiast. Cóż pomimo tego problem jednak rozwiązano i to jest najważniejsze. Ogólnie nie żałuję decyzji o tym, aby pozostać z Cyber Folks, pomimo kuszących propozycji konkurencji. Mam nadzieję nie zawieźć się na dalszej współpracy. Wystawiłem ocenę 9 na 10 możliwych tylko za czas oczekiwania na reakcję, który trwał ponad godzinę. Dziesiątka byłaby gdyby kontakt był błyskawiczny 🙂
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  21. Dzisiaj trwały pracę techniczne od 22 do 4 rano. Przez to padła nasza strona, niestety nikt nie jest wstanie nam pomóc! Próby naprawy okazały się nie udane. Zostaliśmy sami z problemem. Jest niedziela, sklep od soboty 22.00 nie generuje sprzedaży. I co w takim wypadku można zrobić?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz