Paysquare – czy warto?

paysquarePaySquare to międzynarodowa firma, która zajmuje się obsługiwanie płatności za pośrednictem kart płatniczych. Firma jest częścią grupy Equens SE. Firma obsługuje płatności z większości krajów Europy i dostarcza własne terminale. Dodatkowa działalność firmy to obsługiwanie niektórych sieci bankomatów. Obecnie PaySquare obsługuje około 262 miliony transakcji rocznie.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

Paysquare - opinie z forum:

  1. marekk pisze:

    Słuchajcie, czy według was to opłaca się korzystać z paysquare w przypadku małej firmy? Poszukuję jakiejś możliwości obsługi kart płatniczych w swoim sklepiku i czytałem sobie komentarze o tej firmie to ludzie raczej sobie ją chwalą. Co myślicie o tym?

    1. miodekl pisze:

      Według mnie to ta firma jest dobra szczególnie dla dużych firm, ale oczywiście mogę się mylić. Ja mam sieć sklepów w całym kraju i faktycznie korzystam z ich usług. Na pewno na plus są dobre terminale, które naprawdę żadko się psują.

  2. adam pisze:

    Generalnie paysquare jest dobre jak masz wielu klientów z poza polski. Plusem ich według mnie jest wlasnie to, że obsługują płatności kartami z większości krajów w Europie, wiec dobnre rozwiązanie na przykład tam gdzie jest dużo turystów. Ogólnie jesdnak jestem zadowolony z tego, nie mogę powiedzieć.

  3. Jak dla mnie to firma jak kazda inna tego typu. Najwiekszy plus to to o czym już ktoś napisał, ze maja dobre terminale do platnosci, z tym faktycznie mogę się zgodzić.

    1. No właśnie, niby w internecie opinie są niezłe o tej firmie, ale ja jakś wcześniej o niej nie słyszałem i trochę się boje ze to oszustwo…Co sądziecie o nich? Chodzi mi szczególnie o to, czy nie ma problemów przy realizacji płatności kartami?

  4. Danka pisze:

    Paysquare ma większe bezpieczeństwo niż polskie lokalne firmy – ma 9 oddziałów w europie więc bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

  5. grzybek pisze:

    No właśnie, niby w internecie opinie są niezłe o tej firmie, ale ja jakś wcześniej o niej nie słyszałem i trochę się boje ze to oszustwo…Co sądziecie o nich? Chodzi mi szczególnie o to, czy nie ma problemów przy realizacji płatności kartami?

  6. grabowsk pisze:

    Wiesz, na rynku jest po prostu dzisiaj masa firm obsługujących platnosci kartami, weic tak naprawdę ciężko usłyszeć o wszystkich, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja się trochę obawiałem tej firmy bo ciężko się z nimi jest skontaktować, ale generalnie zdecydowałem się i nie narzekam.

  7. chcecie wiecej pisze:

    Wlasnie ja jestem zaskoczony tym, ze platnosci tak ladnie są obsługiwane, szybko sa realizowane i kolejki się nie robią. Do terminali mam trochę uwag, ale w sumie dość dobrze je serwisują to nie narzekam. Mysle, ze powinieneś być zadowolony, choć trochę drogo jak dla mnie bo mam mala firme, ale korzystam jak na razie.

  8. kubik pisze:

    To ja się właśnie zastanawiałem czy ktoś korzysta w ogóle z tej firmy, ale okazuje się ze tak. Nie mogę jednak znaleźć komentarzy na temat tego żeby wykupić sobie usługi paysquare razem z kontem biznesowym. Ktoś ma coś takiego i może się wypowiedzieć na tem temat?

  9. Hania pisze:

    Ja korzystam i rozwiązuję teraz umowę, gdyż terminal nie jest mi potrzebny. Same cyrki. Nie polecam. Nie można się do nich dodzwonić. Udają, że korespondencja do nich nie dociera lub olewają maile z pytaniami (są dwie opcje:) ).

  10. Michal pisze:

    Hania nie podalas żadnych konkretów, pewnie jestes z konkurencji. Ja mialem kilka firm: pep ( co chwile jakies aneksy do umowy, jak konczysz z nimi przygode to zapłacisz 369zl) topcard(szkoda gadac, drogo w ch…) kolporter to samo. Zastanawiam sie właśnie nad paysquare lub elavon mam czas do końca lutego ale te dwie firmy to chyba liderzy. Ciekawe jest ten bezpłatny terminal max…. Coś tam. Nie pamiętam nazwy, ale u mnie jest duzo transakcji i nie wiem jak z ładowaniem tego terminala.
    Pozdro

  11. marek pisze:

    Firma ogólnie ok, transakcje na koncie pojawiają się już następnego dnia , a to jednak duży plus… jeśli chodzi o terminale to widać że są używane , ale działają sprawnie i rzadko się psują to prawda , a w sumie nawet jak się coś dzieje, to jednak ludzie od nich z infolinii potrafią te problemy rozwiązać przez telefon.. ja jestem zadowolony ale to tylko moje skromne zdanie , również prowadzę mały sklep spożywczy. pozdrawiam

  12. Zainteresowany pisze:

    Aktualnie firmę przejął Worldline jak wygląda sytuacja po przejęciu firmy? Czy nadal urządzenia działają sprawnie jesteście zadowoleni ze współpracy i oferty?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *