fcn – opinie

Korzystał może ktoś z telefoni fcn? Ostatnio zupełnie przypadko trafiłem na coś takiego. Ponoć dla firm opłacalne bo tanio i w ogóle. Mam duży zakład produkcyjny, na telefon wydaje majątek w ostatnich miesiącach, ale z drugiej strony mam siwadomosc, ze często to ładni wygląda na reklamie, a w rzeczywistości jest lipa. Jak ktoś miał z nimi do czynienia to będę wdzięczny jeśli podzieli się odczuciami.

Click to rate this post!
[Total: 8 Average: 2.4]

Wasze komentarze:

  1. blano pisze:

    W sumie dla mnie jeśli chodzi o ceny połączeń to wielkiego szału nie ma, powiedziałbym ze ten fcn ma ceny po prostu w normie. To jest telefonia voip, bo może tego nie wiesz, czyli musisz mieć w firmie zapewnione dobre łącze internetowej. jest za to dla mnie jeden wazny plus tego fcn, szczególnie dla dużych firm bo ja taką posiadam, praktycznie za darmo tworzysz sobie centrale telefoniczna online. Kiedys o tym myslalem to jak przy stacjonarnym telefonie zobaczyłem cene urządzeń to prawie zawału dostałem, a tutja praktycznie darm, to duzy plus.

    1. John Doe pisze:

      Totalna porażka. Firma która blokuje połączenia za błąd w spłacie zobowiązania!
      Rozumiem, ze gdyby chodziło o dużą kwotę i długi okres spłaty ale nie!!. Czeski błąd i różnica 50 gr. straszą komornikiem i wyłączyli telefon.

  2. ilsa pisze:

    ja akurat mam taka srednia firme, ale jestem zadowolny z ich usług. Nie wiem nawet jak działa obsluga techniczna bo prawie dwa lata korzystam i nie było jeszcze awarii. Minus jest taki, ze jak siada net to dupa, nie ma telefonu,ale na szczęście u mnie to się prawie nie zdarza.

  3. jordan-j4 pisze:

    z najważniejszych to maja oferte przedplatowa, dobre dla malej firmy według mnie, można przenieść do nich numer stacjonarny, ta centrala telefoniczna co ktoś już wspominał jest dobra i w sumie ceny dość rozsądne.

  4. kwiecien pisze:

    Wydaje mi się, że dobra oferta jak się dużo za granicę dzwoni. Ja jestem tak średnio zadowolony. Nie mogę złego słowa powiedzieć, ale wydaje mi się, ze dzwoniąc głównie po kraju to lepiej wychodzi dobry abonament w zwykłej telefonii na firmę. Do częstych połączeń za granice jednak jest ok.

  5. banino pisze:

    wlasnie według mnie obsługa techniczna działa bardzo sprawnie, jakośc połączeń nie zawsze najwyższa, ale na przyzwoitym poziomie, ta centrala telefoniczna trochę trudna w stworzeniu, ale na szczęście oni w tym pomagają. Dla mnie jest spoko, voip może być tanszy, ale za to nie masz takiej stabilności, wiec twój wybór.

  6. wertus18 pisze:

    Są w miarę ok, tylko jak rzadko dzwonisz za granicę to bardziej opłaca się ta oferta przedpłatowa i tyle, ale ceny mają spoko.

  7. toudisw pisze:

    Trochę się bałem o to jak będzie ze stabilności,a tych połączeń bo mój internet w firmie do demonów prędkości to nie należy, ale okazuje się, że jest naprawdę przyzwoicie. Jak na moje potrzeby firma godna polecenia.

  8. darsiu pisze:

    Łatwe zarządznie bilingiem, do tego stabilne połączenia, dibra jakość tych rozmów, ale minusem jest cena. według mnie jak na voip jest troszk,ę za drogo, ale biorąc pod uwagę co się za to dostaje to myślę, że jednak godne polecenia.

  9. vidsamer pisze:

    Mnie mój wspólnik w firmie namówił do przejścia do tego fcn bo ponoć jego kolega ma u siebie w firmie to samo i musze powiedzieć, że jak na razie nie narzekam. Ja się na tym nie znam specjalnie, to wspólnik jest komputerowcem i ciagle to zachwala, ja mogę powiedzieć tylko tyle, ze z polączeniami nie ma problemu, a cena jest atrakcyjna.

  10. Jula pisze:

    A ja mam FCN od jakiegoś czasu i od tygodnia nie mam automatycznej sekretarki, a od dzisiaj faksu. W obecnych czasach to jest jakaś kpina. Spróbujcie prowadzić firmę obsługującą 1200 klientów bez faxu! Dla mnie to porażka

  11. Marcin pisze:

    Beznadziejna firma. Telefony często nie działają. mnóstwo problemów technicznych – zero wsparcia od pomocy technicznej. Zawsze nie ich wina. A to urządzenie do kitu (gigaset kupiony u nich w oficjalnym sklepie) a to ściema że właśnie są problemy z połączeniami od operatora z którego właśnie dzwonicie na infolinię.

    Zdecydowanie nie polecam.

  12. Kpina_z_klienta pisze:

    DLa mnie najgorszy operator, wszystko kiepskie od obsługi po aplikacje i system

  13. Daniel pisze:

    FCN kolejny raz awarie dwa dni pod rząd. MASAKRA. Pomoc techniczna również ma problemy techniczne- rozłącza albo w ogóle nie łączy do niej. Skandaliczne działanie.

  14. Marcin pisze:

    Przysłali mi nową umowę – do wydruku i podpisu jest 90 stron!!!!! Strasznie przestarzałe podejście, normalnie jak jakaś Telekomunikacja Polska 20 lat temu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *