Payleven – czy warto podjąć współpracę?

payleven

Payleven – czy warto podjąć współpracę?
5 (100%) 1 vote
Payleven to firma zajmująca się wprowadzaniem do firm i instytucji płatności mobilny. Firma istnieje na rynku od 2012 roku i obsługuje w głównej mierze małe oraz średnie firmy. Aktualnie Payleven obejmuje swoim zasięgiem 10 krajów, w tym także Polskę. Jak twierdzą właściciele firmy, Payleven dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dla szybkich płatności mobilnych.

Payleven - opinie użytkowników:

  1. Witam wszystkich. Potrzebuję opinii na temat tej firmy payleven bo prowadzę małą firmę i nadszedł czas na wprowadzenie płatności mobilnych. Czy ktoś korzysta z ich usług i może mi powiedzieć co myśli o tej firmie bo sam już nie wiem co wybrać?

  2. Ja mam niewielką piekarnię i muszę powiedzieć, że w sumie sprawdza się ich system. Wcześniej korzystałem z usług innej firmy to średnio byłem zadowolony. Mają faktycznie niezłe te urządzenia, ale wane jest to, ze dobre wsparcie techniczne oferują. Wedlug mnie warto.

  3. Teoretycznie mają dobre rozwiązania technologiczne, ale wlasnie za długi czas reakcji. Jak są jakieś problemy to długo się czeka na ich przyjazd lub poradę. Jak jednak już coś robią to porządnie, więc za to duży plus.

  4. Myślę, że jak dla małych firm to payleven faktycznie powiniene być dobry. Ja mam dużą firmę to trochę nie wystarczały mi ich rozwiązania, ale zanim się rozwinąłem to naprawdę w zupełności mi starczało.

  5. A co sądzicie o terminalach udostępnianych przez tę firmę? Nie mogę znaleźć komentarzy na ten temat. Wiem tylko ze się coś za nie płaci, ale powiedzcie czy to się opłaca i czy są wydajne te terminale?

  6. Z tego co pamiętam to taki terminal kosztuje chyba coś koło 350zł netto, za sztukę. Cena według mnie nie jest taka wysoka, a sam terminal wygląda solidnie i faktycznie korzystam już rok czasu to jak na razie jest ok.

  7. Ale z drugiej strony dla mnie tu jest zaleta. Płacisz prowizję, ale tylko jak używasz urządzenie bo to jest prowizja od transakcji. Jak nie używasz to nie płacisz co dla małej firmy według mnie jest opłacalne.

  8. Miałam payleven w sklepie. Obsługa miła, ale urządzenie pozostawiało wiele do życzenia. Ciągle brak połączenia, albo nie widziało telefonu, albo siadał bluetooth. Wielu klientów odeszło przez to z niczym. Terminal był wymieniany kilka razy. Trochę działał, potem trochę nie – ruletka przy każdym kliencie. W rezultacie firma payleven odebrała swój terminal i zwróciła koszty zakupu – tu pełna kultura.

Dodaj komentarz