Masterlease – czy warto skorzystać?

masterlease

Masterlease – czy warto skorzystać?
2.2 (43.08%) 13 votes
Masterlease to firma zajmująca się leasingiem pojazdów dla firm. Firma aktywnie działa na polskim rynku od 2001 roku. Firma oprócz samych usług leasingowych zajmuje się także wynajmem długoterminowym oraz zarządzeniem firmową flotą pojazdów. Posiada swoje oddziały w większości większych miast Polski i obsługuje zarówno małe jak i bardzo duże firmy.

Masterlease - opinie z forum:

  1. Jakoś ciężko mi znaleźć opinie na temat tej firmy leasingowej masterlease. U mnie w mieście blisko mojej firmy jest ich oddział i dlatego się zainteresowałem bo potrrzebuję dwa samochody osobowe do firmy. Czy ktoś korzysta może z usług tej firmy i może mi powiedzieć czy warto się z nimi wiązać?

    • Ja tylko jeden samochód tam u nich na razie leasinguję, ale w planach mam kolejne wozy. W sumie to jestem zadowolony. Mają sporo promocji chociaż sama cena leasingu jest dość wysoka, ale wydaje mi się ze na dłuższą metę to się opłaca bo jednak samochód się dobrze sprawuje.

      • Jeśli o mnie chodzi to mam tylko zastrzeżenia co do kontaktu z BOK. Strasznie długo czeka się na odpowiedź mailową, na call center jest trochę lepiej, ale i tak dobrze to nie wygląda. Co do samych warunków leasingu i jego przeniegu to jednak nie ma większych zastrzeżeń. Ja mam kilka samochodów już u nich i poki co wygląda to przyzwoicie.

  2. Leasing mają całkiem niezły, z tym ze ja mam małą firmę i w innych mi się nie opłacało, tutaj w miarę przyzwoicie. Według mnie warto, jak jedno auto potrzebujesz to pewnie też małą masz firmę.

  3. A ja nie mogę znaleźć żadnych komentarzy na temta ich programów partnerskich. Może tutaj ktoś z tego korzystał i może powiedzieć czy to się opłaca? Dajcie znać co myślicie o tych programach?

  4. Te programy partnerskie to po prostu dodatkowe rabaty na zakup samochodu, masz kilka procent tanie i chyba lepsze warunki kredytowe, ale teraz tylko chyba na ople i hyundaye. Niestety ja jeszcze z tego nie korzystałe.

  5. Nie tylko zniżki na zakupo, są te lepsze warunki ubezpieczenia samochodu, jego obsługi serwisowej, ogólnie jak dla mnie dość opłacalna sprawa, ja właśnie z opla korzystam w programie partnerskim.

  6. A to na pewno nie jest żadne oszustwo to masterlease? Cztam sobie te komentarze to nie wszystkie są do końca przychylne dla tej firmy kurcze…trochę się obawiam i sam już nie wiem, co myślicie o tych złych komentarzach?

  7. Wiesz, według mnie to ludzie czasem tak naprawdę sami nie wiedzą czego chcą. Ja już kilka lat korzystam z tego leasingu u nich i nie mogę zlego słowa w sumie powiedzieć. Faktem jest, ze biuro obsługi dość marnie działa, ale warunki umowy są ok.

  8. Myskle, ze to jak zawsze wynika z problemów dotyczących ubezpieczenia, ale t chyba nie do końca wina masterlease. Wiecie przecież jak działają te wszystkie ubezpiecznia na anszycm rynku i jak ciężko się o cos doprosić po wypadku czy kolizji. Z tego co ja widziałem to negatywy tego zazwyczaj dotyczą, ale z samej oferty to ogólnie jestem zadowolony.

  9. nie polecam po 40 tys. pękł łancuch rozrządu koszt naprawy 10 tys, tak wiec haslo pewniejsze od komisowych to bajka /chyba wiedzieli co sprzedaja/zalecam dokładną weryfikacje tego co kupujecie żeby uniknąć nastepnych kosztów .Z ich strony pełna olewka klienta..

    • Poproś doradcę o pełną historię serwisową-sporządzają takowe w Excelu, ja prawie się utopiłem w 2-letnim Kangoo, gdzie (jak się z tegoż pliku okazało)-wszystko co mogło, to się psuło, włącznie z wymianą silnika…

  10. Bylam zadowolona z obslugi polki wszystko dzialalo dobrze.Obsluga fatalna.Maja użytkownika central nie w dupie.Zero informacji I zero jakiegokolwiek kontaktu.od miesiaca mam samochod u dealera I nie zostala podjeta jeszcze decyzja odnosnie naprawy auta. To jest szczyt zolwiego Tempsford.Nie polecam tej firmy!

  11. prosiłem o ofertę na maila!. automat przysłał odpowiedź ,że przyślą OFERTĘ !

    Przysłali parę informacji, z których nie wynikało ile calośc będzie kosztować. ZAZNACZYLI (przysłowiowym drobnym druczkiem) ,że to nie jest OFERTA !
    Rozmowa przez telefon to opowiadanie bzdetów o możliwościach ,które nie są zgodne z prawem . Wniosek z rozmowy : dureń szuka jelenia. Przedstawiciel niedouczony i gburowaty… moim zdaniem nie nadaje się na szkolenie.
    Nie polecam , próbujcie jeśli macie czas ,zdrowie i zero wymagań.

  12. Moja firma wybrała ta flotę i ja jestem niezadowolony z napraw samochodu tzn. Robią wszystko aby coś nie wymienić, mimo ze serwis aitoryzowany stwierdza ze jest coś do wymiany to flota będzie tak robiła żeby tego nie wymienić . Albo potrzebują milion dowodów na to ze trzeba to wymienić . Żenada . Nie polecam

    • a jaki przypadek opisujesz ? 🙂 Wiesz…może być ich mnóstwo. I o ile klient myśli ,że chcą z niego zrobic “durnia” to Masterlease codziennie ma z 200-300 prób zrobienia z nich durnia. 🙂 Pamiętaj ,że to nie serwis płaci. W interesie serwisu będzie zawsze WYMIANA. Nawet tego czego wymienić nie trzeba. Przykłady ? jest ich mnóstwo. Ale może kilka prozaicznych :
      # klocki hamulcowe- użytkownik wiedząc ,ze nie “płaci” zgłasza ,ze słabo hamuje…a co . Przecież mogło być lepiej- serwis bierze auto i sprawdza klocki – jest tam powiedzmy 5mm grubości (graniczne ok 2mm). I serwis chętnie wymieni..z tym ,ze jeszcze bez strat na bezpieczeństwie pojeździć można z 10k km. Więc nie ma zgody na wymianę. I nie widzę tutaj nic dziwnego.

      Mogę wymienić podobnych przykładów co najmniej kilkanaście. Budżet nie jest z gumy i jest z góry określony. Nikt nie oszczędza na bezpieczeństwie ale nie każdy godzi się na wszystko co wypisze serwis. I co z tego ,ze ASO ? Mógłbym Ci wymienić co najmniej 5 przykładów “kręcenia” przez ASO z wysyłaniem zdjęć części innych samochodów aby tylko udowodnić ,że na pewno jest zużyta…

      Dystans i rozsądek powinien być na każdym etapie.
      P.S. Poza tym nie wiesz jaką umowę podpisał Twój pracodawca 🙂 a to już robi różnicę. Więc nie pisz ” żenada” nie polecam…bo nie wymienili wszystkiego co chcieliście

    • Jeżeli masz firmę to tak. Ale czytaj umowę dokładnie. Wszystko jest ok. dopóki coś się nie wydarzy np. trzeba oddać auto do warsztatu i o się okazuje, iż zastępcze nie należy Ci się od firmy masterlease. Samemu musisz zmagać się z salonem i prosić się o auto. Wyrazie problemów zostajesz z nimi sam. Ogólnie fajna sprawa ale nie dokonca adekwatna do kosztów. Pozdrawiam

  13. Potrzebuję kupić auto, poprosiłem o ofertę cenową wraz z opcją leasingu.
    Czekam trzeci dzień cisza. ponaglam telefonicznie pytam. Dawno nie spotkałem takiej żenującej obsługi. Potwierdzam również nie odpowiadają na maile . Maja klienta dokładnie gdzieś.

  14. ze mną skontaktował się od razu po wysłaniu formularza online, dość jasno wyjaśnił mi Pan na czym polega leasing, jakie są koszty itd, zaprosił na spotkanie pokazał flotę, jestem zadowolona z obsługi….

Dodaj komentarz